Katus Attila aerobik szakedző, személyi edző, életmód tanácsadó hivatalos weboldala.

Étkezési tippek

Újabb finomságok reggelire, tízóriaira

Nagyon fontos, hogy a reggeli minél hamarabb energiával, üzemanyaggal lássuk el testünket. A zabkását, vagy a chia pudingot már mind ismerjük, következzen most néhány új finomság.

Bővebben...

Milyen húsokat fogyasszak?

Azt igen sok helyen olvashatjuk, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérje bevitel szempontjából érdemes napi szinten húst, húsokat fogyasztani, azt azonban nem szokás részletezni, hogy mit, miért érdemes választani a hentespultból.

Bővebben...

Tippek, ha nem eszel elég rostot

A rostok igen fontos összetevői az egészséges táplálkozásnak. A rostok okozzák a teltségérzetet, nekik köszönheted, hogy nem éhezel meg olyan hamar például egy teljes kiőrlésű szendvicsből készült, zöldséget is bőségesen tartalmazó szendvics elfogyasztása után, de emellett felelnek az emésztésed, alacsony koleszterinszinted, normál vércukorszinted fenntartásáért is. Íme, néhány példa, mivel növelheted a rostbevitelt:

Bővebben...

Édes élet, cukorral, vagy anélkül?

Sokszor beszélünk a túlzott cukorfogyasztás kedvezőtlen hatásairól, de ritkán esik szó róla ennél bővebben. Pedig egyáltalán nem akkora baj, ha megismerjük a cukrot egy picit közelebbről.

Bővebben...

Fogyaszthatok-e gyümölcsöt?

A gyümölcsökről tudjuk, hogy nagyon egészségesek, hiszen tele vannak vitaminokkal, ásványi anyagokkal, persze mégsem ezért, hanem rendkívül finom ízük miatt fogyasztjuk őket, amit elsősorban a bennük található gyümölcscukor okoz. Felmerül hát a kérdés, hogy helyesen, vagy helytelenül járunk-e el, ha beépítjük a gyümölcsöket mindennapjainkba, akár abban az időszakban is, amikor a testsúlyvesztés az elsődleges célunk.

Bővebben...

Mikor, milyen sűrűn együnk, hányszor együnk egy nap

Melyek azok a legfontosabb alapszabályok, amik alapvetőek a rendszeres táplálkozás szempontjából? Most ezeket gyűjtöttem össze nektek, hiszen ehetsz akármilyen egészséges alapanyagból készült finomságokat, ha azt nem megfelelő elosztásban teszed, nem fog megfelelően hasznosulni a szervezetben.

Bővebben...

Mit igyunk nyáron? Megoldások víz helyett

A júliusi melegben megnő a szervezet vízigénye, ami annak köszönhető, hogy testünk próbálja visszaszerezni az izzadással elvesztett plusz mennyiséget, amivel a testhőmérsékletet igyekszik csökkenteni. A folyadék pótlására a legjobb megoldásnak az energiamentes folyadékok bizonyulnak, ez azonban messze nem csak a csapvizet, vagy az ásványvizet jelenti.

Bővebben...

Itt a nyár! Mire figyeljünk, ha a strandon ebédelünk?

A strandok, vízparti büfék kínálata évtizedek óta elég stabil, mindenhol megtaláljuk a klasszikus lángos-palacsinta-bő olajban sült hekk-sült krumpli- kolbász kenyérrel kombinációkat, ezek azonban mindennek mondhatók, csak egészséges választásnak nem. Mit tegyünk tehát?

Bővebben...
Legújabb termékeink

Háromszög mintás hosszú nadrág
Fogyasztói ár:
11.900 Ft

Ecset mintás hosszú nadrág
Fogyasztói ár:
11.900 Ft

Hosszú ujjú női póló, sötétkék
Fogyasztói ár:
5.900 Ft