Katus Attila aerobik szakedző, személyi edző, életmód tanácsadó hivatalos weboldala.

Újabb finomságok reggelire, tízóriaira

Nagyon fontos, hogy a reggeli minél hamarabb energiával, üzemanyaggal lássuk el testünket. A zabkását, vagy a chia pudingot már mind ismerjük, következzen most néhány új finomság.

Köleskása körtével és áfonyával

Adott mennyiségű kölest – alapos átmosás után- kétszeres mennyiségű mandulatejben felteszünk főzni. Kb. 10 perc után hűlni hagyjuk, majd 1 egész körtével, és maroknyi áfonyával, esetleg zsírszegény túróval tálaljuk. Igazán finom reggeli, tökéletes napindító, nagyon jó fehérjeösszetétellel és elegendő mennyiségű szénhidráttal.

Smoothie reggelire

A smoothiekről mindenki tudja, hogy a bennük található gyümölcsnek köszönhetően igazi viaminbombának számítanak, de ha emellé még pár kanál zabpelyhet is teszel a turmixgépbbe, garantált lesz a teljes értékű reggeli.  Próbáld ki banánnal, fagyasztott, vagy friss erdei gyümölcsökkel, majd sékeld meg egy pici bébispenóttal, izgalamas kombináció lesz!

Ricottakrém

Mindig csak a kefírről, joghurtról, vagy a túróról zengünk ódákat azok alacsony szénhidrát, cserébe magasabb fehérjetartalma miatt, a ricottáról viszont gyakran megfeledkezünk. A ricottából, a túróhoz hasonlóan ragyogó finom krém készíthető, némi joghurttal és gyümölccsel, meggyel például kíváló párosítás.

Ugye milyen egyszerűek?

Jó étvágyat kívánok!

Címkék: gyümölcs, reggeli, ricotta



Legújabb termékeink

Háromszög mintás hosszú nadrág
Fogyasztói ár:
11.900 Ft

Ecset mintás hosszú nadrág
Fogyasztói ár:
11.900 Ft

Hosszú ujjú női póló, sötétkék
Fogyasztói ár:
5.900 Ft