Katus Attila aerobik szakedző, személyi edző, életmód tanácsadó hivatalos weboldala.

Személyi Edzés Katus Attilával

Katus Attila
Amennyiben velem szeretnél/szeretne edzeni, akkor írj/írjon e-mailt a katusattila@katusattila.hu vagy az info@katusattila.hu email címre, és leegyeztetjük a részleteket!

SZEMÉLYI EDZÉSEK

Személyi edzések a Cutler Gold Lurdy Fitnesz teremben

Első alkalom: megismerkedés, regisztráció a programra, adatfelvétel, elméleti oktatás (testmozgás és táplálkozási alapjai), before fotó készítése, antropometriai mérések.

Újként a KATUSAKTÍV Átalakító Programban való részvételhez szükséges az első alkalommal egyszemélyes konzultáción részt venned.

Időtartam: 60-75 perc/1 alkalom

Ár: 10.000 Ft  Első alkalommal belépő jegyet a fitnesz terembe nem kell vásárolni, mert nem használjuk a gépparkot.

Második alkalomtól folyamatosan: Csoportos személyi edzések megkezdése, ahol több vendéggel foglalkozom egy időben.

Időtartam: 120-135 perc.

Ár:  Alkalmanként fizetve 5.000 Ft/alkalom, 10 alkalmas személyi edzés bérlet vásárlása esetén 4.500 Ft/alkalom, illetve 5.000 Ft értékű ajándékutalványt kapsz ajándékba, melyet levásárolhatsz a www.katusattila.hu/webshop oldalamon. A 10 alkalmas személyi edzés bérletet 5 hét alatt kell lejárni, vagyis minimum hetente 2 alkalommal kell részt venni egy edzésen. Az ár nem tartalmazza a terem belépőt.

Helyszín: Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097 

Jelentkezés: katusattila@katusattila.hu

Már nem kiváltság…SZEMÉLYI EDZÉSRŐL

Napjainkban már nem kell hivatásos sportolónak vagy hollywoodi sztárnak lenni ahhoz, hogy az embernek személyi edzője legyen. A régi hiedelem, miszerint a személyi edző és a személyi edzés kiváltság és státuszszimbólum, immár a múlté.

Teljesen elfogadottá és bárki számára elérhetővé vált a lehetőség, hogy egy jól képzett, szakvégzettséggel rendelkező trénert alkalmazzon. Miként természetese az is, hogy emberek kozmetikushoz, fodrászhoz, masszázsra stb. járnak. A személyi edzés nem feltétlenül azt jelenti, hogy napi szinten személyi edzővel sportolunk együtt! Akár az időszakonkénti 1-2 alkalmas konzultációs jellegű személyi edzés is sokat segíthet életcéljaink megvalósításában.

Mire jó a személyi edző?

A személyi edző olyan sportszakember, aki egyénre szabott edzésprogramot alakít ki a kliense számára, szem előtt tartva annak adottságait, egészségi állapotát és céljait. A személyi edző elsődleges feladata, hogy az előzetesen és közösen meghatározott célok alapján megtervezze a legmegfelelőbb edzésprogramot, majd az edzések során megtanítsa a gyakorlatokat, és ellenőrizze, hogy a kliens minden mozdulatot helyesen hajt-e végre.

INSPIRÁL és MOTIVÁL!

A személyi edző megtanít a helyes levegővételre, testtartásra, az ismétlések, mozdulatok negatív és pozitív szakaszában történő ellenőrzésére, az optimális pihenőidő meghatározására. Ösztönöz arra, hogy az edzések ideje alatt kihozzuk magunkból a maximumot.
A valódi szakember nem pusztán tervez és végrehajt, hanem inspirál és motivál is, hogy folyamatosan fejlődhessünk.

Miért jó a személyi edzés?

A kérdésben ott rejtőzik a válasz: mert képes személyre szabottá tenni az edzést!
A tréning alatt a szakember olyan speciálisan nekünk összeállított gyakorlatokat végeztet velünk, amelyek valóban a mi fejlődésünket szolgálják.
Emellett jelenlétével nagyobb teljesítményre sarkall, és a vele elért eredmény garantáltan tartós lesz.
Ha egy személyi tréner állandó felügyelete mellett, a tanácsait követve végezzük a gyakorlatokat, akkor jelentősen csökken a sérülésveszély is.
Az ilyen edzés ugyanakkor rendszerességre szoktat, hiszen ha megbeszéltünk egy időpontot – ráadásul fizetünk érte –, akkor valószínűbb, hogy elmegyünk edzeni, és nem keresünk kifogásokat, nem szervezünk helyette más programot.

Kiknek ajánlott?

A személyi edzés elsősorban azoknak javasolt, akik változtatni szeretnének az életükön, például fogyni vagy izmosodni kívánnak, de nem tudják, hogyan is fogjanak hozzá.
Egy elkötelezett szakember sokat segíthet azoknak is, akiknél hiányzik az ösztönzés, a kitartás a sportoláshoz vagy akik egyszerűen csak szeretnék rendszeresebbé, hatékonyabbá, érdekesebbé tenni az edzésprogramjukat.
A jól felkészült személyi edző nemcsak az egészséges embereknek tud segítséget nyújtani, hanem képes megfelelő programot ajánlani akkor is, ha valaki komolyabb betegségben szenved, vagy más okból kevésbé terhelhető. Ilyenek például a gyermekek, az időskorúak, a kismamák vagy a segítséggel élők.

Hogyan válasszunk személyi edzőt?

A választásnál természetesen a legfontosabb szempont az, hogy a szakember rendelkezzen megfelelő végzettséggel. Minél több diplomája , szakképesítése van valakinek, annál inkább bízhatunk a szakértelmében, és annál kevésbé valószínű, hogy szakszerűtlen vagy nem elég hatékony módszerekkel oktat.
Mindenképpen jó jel, ha a tréner aktívan, versenyszerűen sportol, rendelkezik némi szakmai múlttal, saját tapasztalattal. A klubok többségében ezek az információk minden edzőről elérhetőek.
A választásnál vegyük figyelembe azt is, hogy milyen időbeosztásban dolgozik az illető, és tudunk-e majd időpontot egyeztetni vele.

Előzetes “interjú”

A kiszemelt személyi edzőt érdemes meginterjúvolni… Telefonon vagy személyesen beszélgessünk el vele, kérdezzük ki szakképesítéséről, eredményeiről, vendégköréről, árairól.
Ha módunkban áll, próbáljuk is ki: menjünk el egy-két edzésére, és válasszuk azt a trénert, akihez harmadszor is szívesen visszamennénk.
Amennyiben van rá lehetőségünk, nyugodtan kérjük ki más vendégek véleményét. Ne feledjük: a személyi edző legfontosabb feladata, hogy tartsa bennünk a lelket és ösztönözzön!

Hogyan zajlik a személyi edzés?

Ha rászántuk magunkat, hogy személyi edzővel dolgozzunk, először is egy beszélgetés során meg kell határoznunk a céljainkat: mit szeretnénk elérni az edzésprogrammal, a diétával.
Ezután a személyi edző felméri a kondíciónkat. Ez nemcsak az edzésterv elkészítéséhez szükséges, de a későbbiekben összehasonlítási alapként is használhatjuk, azaz megnézhetjük honnan hova jutottunk el.
A megbeszélések után aztán kapunk egy adott időszakra szóló, személyre szabott edzéstervet és táplálkozási útmutatót.
Eldönthetjük, hogy a személyi edző felügyeletével vagy esetleg egyedül (otthon, illetve az edzőteremben), de időnként a trénerrel konzultálva akarunk-e sportolni.
A többi már csak rajtunk és a kitartásunkon múlik!

FONTOS A SZIMPÁTIA

Rendkívül fontos, hogy a személyi edző megfelelő gondolkodásmóddal, stabil értékrenddel bírjon, példát mutasson, és végül, de nem utolsó sorban, hogy barátságos, szimpatikus legyen. Mivel sok időt fogunk vele történni, nem elég az hogy pozitív irányba befolyásol minket a sport terén, mert ha nem érezzük jól magunkat a társaságában, bizony nehezebben fogjuk elérni a céljainkat.

NEM CSUPÁN KOORDINÁL ÉS ELŐÍR

A személyi edző valójában sokkal többet tesz annál, mint hogy koordinál egy mozgásprogramot, vagy előírja az étkezésünket. A jó személyi edző nem csupán a sportképességek fejlesztésére, hanem az egészség megőrzésére, a jó közérzet kialakítására is nagy hangsúlyt helyez. Egy személyben vállalja fel a motiváló, a tanító, az edző, a táplálkozási és életmód tanácsadó szerepét.

Címkék: személyi edzés, MOM Wellness



Legújabb termékeink

Háromszög mintás hosszú nadrág
Fogyasztói ár:
11.900 Ft

Ecset mintás hosszú nadrág
Fogyasztói ár:
11.900 Ft

Hosszú ujjú női póló, sötétkék
Fogyasztói ár:
5.900 Ft