Katus Attila aerobik szakedző, személyi edző, életmód tanácsadó hivatalos weboldala.

Mozgás

Fáradtság és holtpont, 2. rész

Ahhoz, hogy megelőzzük a teljes kimerülés jelenségét, időben fel kell ismernünk a fáradtság fokozatait.

Bővebben...

Fáradtság és holtpont, 1. rész

A fáradtság – amely általában a nap végén jelentkezik – mindenki számára ismert érzés. Ám annak ellenére, hogy mindennapos, egy meglehetősen összetett jelenségről van szó.

Bővebben...

Egy ideális mozgásforma, a gyaloglás

Mivel számtalanszor hangsúlyoztam, gondolom, most már mindenki tisztában van vele: az egészség megőrzésének alappillére a megfelelő mennyiségű testmozgás. Ennek ellenére folyamatosan emelkedik azok száma, akik csak nagyon keveset vagy egyáltalán nem sportolnak. Mindazoknak, akik életükben még sosem edzettek rendszeresen, esetleg már régen abbahagyták, szívből ajánlom a gyaloglást.

Bővebben...

Ha véget ért a szabadság: mozogjunk az irodában!

Valószínűleg a munkahelyünk az, ahol a legtöbb stressz ér minket, ráadásul a napunk nagy részét is itt töltjük. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy ideális környezetet alakítsunk ki magunknak. Egy átlagos irodai munkahelyen dolgozó ember munkanapjai során keveset vagy egyáltalán nem mozog; többnyire alig tesz meg pár száz lépést. Márpedig ha nem dolgoztatjuk meg időnként a testünket, garantált, hogy nem fog jól működni!

Bővebben...

Best Body Edzések

Best Body Edzések minden szerdán és minden hónap első hétfőjén Katus Attilával!

Bővebben...

A hátfájás okai, megoldásai

A hátfájás egyik oka lehet a mozgásszegény életmód, ilyenkor az izmaink nem védik megfelelően az ízületeket. Ha például ülőmunkát végzünk, időnként nyújtsuk meg izmainkat, hogy elkerüljük a hátfájást.

Bővebben...

A nyújtás fontossága, technikája

Ahogy öregszünk, úgy veszítjük el ízületi mozgékonyságunkat, ezért a nyújtásnál nagyon fontos a rendszeresség. Tehát minél előbb építsük be a nyújtást edzéseinkbe.

Bővebben...