Katus Attila aerobik szakedző, személyi edző, életmód tanácsadó hivatalos weboldala.

Testmozgás tippek

Kezdd lendületesen az őszt - edzéstippek az őszi időszakra

Véget ért a nyár és ezzel együtt a nagy meleg is. Szomorkodásra azonban semmi okod, ugyanis az ősz a legjobb évszak a sportoláshoz. Az alábbi tippek segítségével neked is könnyebben fog menni az őszi sportolás, és kirobbanó formában vághatsz neki a hideg télnek. Sőt, ha rendszeresen sportolsz, akkor elkerülheted az őszi levertséget és komorságot, megőrizheted az egészséged, és a fáradtságnak is búcsút mondhatsz.

Bővebben...

Sport 40 felett – így vágj bele!

Sportolni bármikor el lehet kezdeni – nem számít, hogy 20, 40 vagy 60 éves vagy. Talán nem is gondolnád, hogy milyen sok 40 év feletti kezd el – vagy kezd újra – sportolni azért, hogy fitt, fiatalos és főként egészséges maradjon. Idősebb korban azonban már kicsit másként működik a testünk, ezért, ha 40 éves kor felett szeretnéd elkezdeni a sportolást, akkor érdemes néhány dologra fokozottabban odafigyelned.

Bővebben...

Ezeket a hibákat ne kövesd el, ha újra elkezdesz edzeni!

Belevágni az edzésekbe nem egyszerű, és ha még a várt eredmények is késve érkeznek, akkor könnyen elveszíthetjük minden motivációnkat. Azonban, ha figyelsz, hogy ne kövesd el a kezdők tipikus hibáit, akkor Te is hamar látni fogod, hogy a kemény munka meghozza a gyümölcsét! Íme a legfontosabb hibák, amelyeket jobb elkerülni:

Bővebben...

NAPI KALÓRIASZÜKSÉGLETED KALKULÁTORA

A napi energiaszükségleted kalkulátora segítséget nyújt testtömeged szabályozásában legyen szó testsúlycsökkentésedről, annak megtartásáról, vagy növeléséről.

Bővebben...

Így készítsd el a tökéletes nyári alakod – edzési és alakformáló tippek

Ha már rászántad magad az edzésre, ne izzadj hiába, eddz okosan! Ezzel az 5+1 egyszerű tippel felturbózhatod a gyakorlatokat, hogy csinosan várhasd a fürdőruhaszezont.

Bővebben...

Bemelegítés és nyújtás - pontosan mit és hogyan?

Nagyon sokan megfeledkeznek a bemelegítésről és edzés végi levezetésről, nyújtásról egy-egy mozgás alkalmával. Remélem Te nem közéjük tartozol. Sportágtól függetlenül sosem érdemes tested átmozgatása nélkül elkezdened az edzést, hiszen egy jó bemelegítéssel sok más pozitívum mellett a sportsérülések nagy része is elkerülhető. Azonban nem mindegy, hogy miként végzed ezeket az átmozgatásokat.

Bővebben...

KATUSAKTÍV FORMÁBA HOZÓ KIHÍVÁS

Itt a tavasz, így térj vissza a szabadtéri sportoláshoz

Bővebben...