Katus Attila aerobik szakedző, személyi edző, életmód tanácsadó hivatalos weboldala.

Testmozgás tippek

Pados erősítő gyakorlatok, 2.rész

pados erősítő gyakorlatok felsőtestre

Bővebben...

Pados erősítő gyakorlatok

Pados erősítő gyakorlatok

Bővebben...

Szabadtéren, dombon erősítő gyakorlatok

Szabadtéren, dombon erősítő gyakorlatok

Bővebben...

Lépcsőn végzett erősítő gyakorlatok

épcsőn végzett erősítő gyakorlatok

Bővebben...

Kezdő futó program

Futó program kezdőknek

Bővebben...

A bemelegítés helyes kivitelezése

A bemelegítés nagyon fontos megelőző lépés az edzés megkezdése előtt, ugyanis ilyenkor készítjük fel szervezetünket a terhelésre. Egy jó bemelegítéssel a sportsérülések nagy része is elkerülhető, ezért fontos, hogy kivétel nélkül minden edzés előtt szánjunk rá pár percet. Éppen ezért leírok nektek most néhány gyakorlatot.

Bővebben...

Miért fontos a bemelegítés?

A bemelegítés nagyon fontos az edzés megkezdése előtt, ugyanis ilyenkor készítjük fel szervezetünket a terhelésre. Egy jó bemelegítéssel a sportsérülések nagy része is elkerülhető.

Bővebben...

A nyújtás fontossága, technikája

Ahogy öregszünk, úgy veszítjük el ízületi mozgékonyságunkat, ezért a nyújtásnál nagyon fontos a rendszeresség. Tehát minél előbb építsük be a nyújtást edzéseinkbe.

Bővebben...